Älskar våran nya lägenhet.

Jag trodde väl aldrig att jag skulle älska våran nya lägenhet som jag gör nu, efter 17 år lämnade vi våran gamla lägenhet. 

Allt är så mycket bättre, planlösningen, kvadraten är mindre nu ca 4 kvadrat, men det gör absolut inget. 

Längtar till våren så vi får fixa runt omkring lägenhet. 

Vi har ett källarförråd som är lika stort som våran lägenhet, mycket bra med förvaring.  
Allt är nytt här inne, vita väggar i hela lägenheten. 
Borstad stål på våra vitvaror, vita skåpluckor.
Allt är perfekt.
Vi njuter som bara den i våran lägenhet.
Varken jag eller maken vill åka hemifrån när vi kommer hem från jobbet. 
Men nu ska jag lägga ut lite bilder..













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

borgqvists.blogg.se

Vår blogg kommer att handla om vår vardag, familj, mat, bak, dryck, foto, jakt och fiske.

RSS 2.0