Ett år sedan

Snart är det ett år sedan, jag trodde att jag skulle dö.
Jag ramlade i en trappa, slog i ansiktet, 2 ggr, det blev en whiplash. 
Blodet rann ur både mun och näsa. Mina glasögon, slog hål på utsidan av näsan. 
Både mina tänder och glasögon höll.
Men herregud vad jag blödde. 
Maken ville köra mig direkt till akuten, jag vägrade 🤔 herregud jag var ju genomblodig. Mitt hår som är råttfärgat brunt grått, var ju rött av blod. 
Nix pix jag skulle promt hem och bada tvätta håret. 
(Man har väl aldrig sett blod på akuten förr va 😉)
Vad trodde jag 🤔, att jag skulle kunna bada och tvätta bort allt. 
När han ringde 1177, så så hon i växeln hon ska upp nu.. Haha jag sa,  Nej, absolut inte.
Vår sån på 18 år år får säga, nu hör du vad man säger, du åker upp nu, samtidigt som kvinnan på 1177 säger samma sak, och min make tjatar på mig.. 
Hallå ok.. vi åker upp. 
Blir röntgen, undersökning, prover tas.. 
Resultatet blir😥 en rejäl hjärnskakning, blodsutgjutelse på många ställen på kroppen. 
Fortfarande efter ett år så har jag fortfarande svitelser av mitt fall, onda höfter, knän och en rejäl bula u pannan.  
Men jag är glad, glad att jag lever, glad att min make och son var envis... 
Känner nu att jag tänker ett steg före..
Vår rädd om dig/er..  
Anmäl till ditt försäkringsbolag.  
Ps.. Jag fick en bra ersättning av mitt.

Nu kommer det bilder på hur jag såg ut.. 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

borgqvists.blogg.se

Vår blogg kommer att handla om vår vardag, familj, mat, bak, dryck, foto, jakt och fiske.

RSS 2.0